Χρυσό βραβείο μάρκετινγκ από την Ευρωλίγκα στον Παναθηναϊκό

Τιμητική διάκριση για τον Παναθηναϊκό από την Ευρωλίγκα. Το «τριφύλλι» κέρδισε το χρυσό βραβείο μάρκετινγκ από την κορυφαία ευρωπαϊκή διοργάνωση, με το αντίστοιχο ασημένιο να πηγαίνει στη Ζάλγκιρις και το χάλκινο στη Φενέρμπαχτσε.

Οι σύλλογοι επιλέχθηκαν για την αριστεία τους με βάση τις πρωτοβουλίες μάρκετινγκ που υλοποίησαν σε τομείς όπως η ψηφιακή στρατηγική, η ενεργοποίηση χορηγιών, η ανάπτυξη του brand και η παρουσίαση των παιχνιδιών, μεταξύ άλλων.

Φυσικά, η καινοτομία του glass floor και η γενικότερη ανακαίνιση στο ΟΑΚΑ, η δημιουργία της εφαρμογής «CLUB 1908» και η ενεργή παρουσία του Παναθηναϊκού στα social media, έπαιξαν σημαντικό ρόλο στο βραβείο αυτό.

Tags: 
Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως κάποιο σχόλιο σας θίγει, παρακαλούμε επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί άμεσα.
TrifillakiaTeam's picture

TrifillakiaTeam

Διαφημιστείτε εδω