Ο Παναθηναϊκός αλλάζει και εκσυγχρονίζεται σε όλα τα επίπεδα. Το φετινό καλοκαίρι είναι η συνέχεια όσων αλλαγών έχουν έρθει στους «πράσινους» τα τελευταία χρόνια, που τους κάνουν να κινούνται στα πρότυπα ομάδων των ΗΠΑ.

Για παράδειγμα, το «τριφύλλι» έχει επενδύσει στα social media του. Έχει δείξει το κοινωνικό του προφίλ σε διαφορετικές περιστάσεις και περιπτώσεις. Έχει καθιερώσει «Ημέρες Φιλάθλου». Κατά καιρούς έχει βγάλει «πακέτα εισιτηρίων», που αφορούν μια σειρά αγώνων. Σε γενικές γραμμές, έχει κάνει πολλές κινήσεις προς την σωστή κατεύθυνση, με βάση τα δεδομένα της εποχής.

Το καλοκαίρι του 2019 ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος έδωσε στον Αργύρη Πεδουλάκη το «μπάτζετ Πιτίνο» και ο Περιστεριώτης τεχνικός «έχτισε» μία ομάδα με μεγάλο ενδιαφέρον και με... βόμβες από το ΝΒΑ. Πολλοί υποστηρίζουν πως το ρόστερ που θα έχει στα χέρια του ο «Άρτζι» θα είναι το ποιοτικότερο των τελευταίων ετών.

Πέραν του δυνατού ρόστερ, ο «πράσινος»... εκσυγχρονισμός φάνηκε και από την αποκάλυψη του SDNA για το εντυπωσιακό jumbotron στο ΟΑΚΑ, που θα θυμίζει ΝΒΑ.

Πλέον, οι νταμπλούχοι Ελλάδας βάζουν μπροστά άλλο ένα σχέδιο, που κινείται στα αμερικανικά πρότυπα και αφορά τα εισιτήρια των αγώνων. Οι πληροφορίες του SDNA αναφέρουν πως από την νέα σεζόν ο Παναθηναϊκός θα εφαρμόσει τη λογική του dynamic pricing, που χρησιμοποιείται από πολλές αμερικανικές ομάδες και θα κάνει... επιτακτική την ανάγκη να αγοράσει κάποιος διαρκείας.

Ας εξηγήσουμε αναλυτικά το πλάνο του «τριφυλλιού»...

Αρχικά, να ξεκινήσουμε με κάτι πολύ σημαντικό: στους έξι φορές πρωταθλητές Ευρώπης αισιοδοξούν πως το περσινό ρεκόρ των καρτών διαρκείας (σχεδόν 10.000) θα καταρριφθεί φέτος. Ο Παναθηναϊκός στοχεύει σε ένα ιστορικό ρεκόρ στα διαρκείας του και το ΟΑΚΑ θα ξεκινάει... σχεδόν γεμάτο σε κάθε ματς. Επομένως, τα διαθέσιμα εισιτήρια θα είναι λίγα και στα ντέρμπι θα φεύγουν σε χρόνο dt.

Τι θα γίνεται, λοιπόν, ακριβώς με τα ντέρμπι και τους αγώνες που θα έχουν υψηλή ζήτηση; Εκεί θα εφαρμοστεί το dynamic pricing. Στην ουσία, πρόκειται για τη λογική που έχουν και οι αεροπορικές εταιρείες στα εισιτήριά τους.

Αν κάποιος κλείσει τον Ιούλιο εισιτήρια για μία πτήση από Αθήνα για Κωνσταντινούπολη τον Δεκέμβριο, μπορεί να πληρώσει για παράδειγμα 80 ευρώ. Αν πάει να τα κλείσει δέκα μέρες πριν την πτήση, θα πληρώσει 150 ευρώ και αυτό αν βρει διαθέσιμα εισιτήρια. Οι τιμές στο συγκεκριμένο παράδειγμα είναι ενδεικτικές, για να αντιληφθεί κανείς πλήρως τη λογική του dynamic pricing, που εφαρμόζεται από τα αμερικανικά σπορ μέχρι τις... αεροπορικές εταιρείες.

Με άλλα λόγια, όσο πιο νωρίς κλείσει κάποιος το εισιτήριό του (ειδικά στα μεγάλα ματς), σε τόσο καλύτερη τιμή θα το βρει. Αλλιώς, αν περιμένει την ημέρα του αγώνα, θα βρει εισιτήριο (αν βρει) με τις τιμές στα... ύψη.

Καταλαβαίνει κανείς πως το εν λόγω σύστημα θα αφορά κυρίως τους αγώνες με μεγάλη ζήτηση, όπως για παράδειγμα εκείνον με τον Ολυμπιακό για την Euroleague ή τα ματς με τη Φενέρμπαχτσε, τη Ρεάλ Μαδρίτης, την ΤΣΣΚΑ Μόσχας, την Μπαρτσελόνα, τα πλέι οφ και πάει λέγοντας...

Όπως αναφέραμε παραπάνω, αυτό το σύστημα εφαρμόζεται στα επαγγελματικά σπορ στις ΗΠΑ και είναι κάτα κάποιον τρόπο... κόντρα στην ελληνική λογική της «τελευταίας στιγμής».

Οι «πράσινοι» θεώρησαν πως με αυτόν τον τρόπο πρέπει να εκσυγχρονιστούν ως brand και στο κομμάτι του ticketing, ενώ παράλληλα με την μέθοδο αυτή καταλαβαίνει κανείς πως τα διαρκείας είναι τελικά η... οικονομική λύση. Να σημειώσουμε πως ο Παναθηναϊκός θα γίνει η πρώτη ομάδα στην Ελλάδα που φέρνει αυτή τη λογική στην αγορά των εισιτηρίων.

Τα εισιτήρια διαρκείας του «τριφυλλιού» ξεκινούν από 250 ευρώ και περιλαμβάνουν όλους τους αγώνες της Euroleague, της Basket League και του Κυπέλλου Ελλάδας. Οι κάτοχοί τους δεν θα χρειαστεί να μπουν στην παραπάνω λογική αγοράς μεμονωμένων εισιτηρίων και γνωρίζουν πως θα έχουν εγγυημένα τη θέση τους στο ΟΑΚΑ με χαμηλό κόστος.

Από την άλλη, όσοι δεν πάρουν διαρκείας φέτος, την νέα σεζόν θα γνωρίσουν ένα νέο σύστημα, αυτό του dynamic pricing, στο οποίο η ζήτηση και η... ταχύτητα θα ορίζουν την τιμή που θα αγοράζουν το εισιτήριο για έναν μεμονωμένο αγώνα και θα πρέπει να έχουν καλά αντακλαστικά, για να προλαβαίνουν τα «μαγικά χαρτάκια» σε χαμηλές τιμές. -

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως κάποιο σχόλιο σας θίγει, παρακαλούμε επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί άμεσα.
Mat's picture

Mat

www.betcatalog.net